Cinco asociaciones de Terrassa que luchan contra enfermedades infantiles raras están preparando una conferencia-debate que tendrá lugar el próximo jueves, 19 de abril, a las 6.30 de la tarde, en el centro cívico Montserrat Roig, en la avenida de Barcelona.
El Col·lectiu de Dones de Ca n'Anglada ha organizado el evento con el apoyo del Ayuntamiento de Terrassa y la colaboración del exalcalde, Jordi Ballart, y la exconcejal de Salud Maruja Rambla.
"Madres luchadoras" es el título del acto, en el que estarán presentes Belén Zafra, de la Asociación Sanfilippo Barcelona; Anna Ferrer, de Cors Lluitadors de Duchenne; Laura Montoya, de Phelan McDermid; Mónica Polo, de Todos contra la Histiocitosis, y Pilar Velázquez, de El Sueño de Aaron.
Todas ellas pretenden dar mayor visibilidad a las enfermedades minoritarias, reivindicar más atención e informar sobre su lucha diaria, plagada de obstáculos.
ARA A PORTADA
-
Terrassa Jordi Ballart: "Hem de ser protagonistes d'aquest futur, no simples espectadors" Jordi Guillem
-
Terrassa La tempesta de calamarsa sorprèn Terrassa: "Pedres com a monedes de dos euros" Jordi Guillem
-
Terrassa Baralla a l'estació del Nord de Terrassa: Ferit al cap i detingut després d'una persecució fins a la Rambla Jordi Guillem
Publicat el
13 d’abril de 2018 a
les 17:13
Notícies recomenades
-
Terrassa
Assaig en remull per als Minyons de Terrassa al llac de Vallparadís
-
Terrassa
S'esperen tempestes i baixada de temperatures per divendres a Terrassa
-
Terrassa
FOTOS | Plats de pescadors de la costa
-
Terrassa
Per què els mosquits piquen més unes persones que altres? La resposta és a la nostra pell
-
Terrassa
La calor posa contra les cordes el transport públic: “L’andana és la mort”
-
Terrassa
FOTOS | Pizza marinada amb havaneres a Calella