El ex conseller Lluis Puig ha sido hoy uno de los protagonistas de la presentación del Consell de la República en el Teatro Real Flamenco KVS de Bruselas. Junto a los ex consellers Toni Comín y Clara Ponsatí, el político egarense ha participado como ponente del acto, conducido por la actriz Sílvia Bel.
Durante la sesión se ha homenajeado a los independentistas presos, entre ellos el ex conseller terrassense Josep Rull, desde el pasado lunes en huelga de hambre junto a Jordi Turull, Jordi Sànchez y Joaquim Forn.
La presentación de hoy en Bruselas supone la puesta en marca oficial del Consell de la República, del que se han dado detalles de su organización y objetivos. El President Carles Puigdemont ha hecho una llamada a la unidad del independentismo. Sin ella, ha afirmado, "no tindrem prou autoritat moral per dir el què s'ha de fer".
En el teatro flamenco KVS, al que han acudido el President de la Generalitat Quim Torra y varios miembros del Govern, un grupo de terrassenses han entonado mientras guardaban cola para entrar la versión egarense de la canción de "Los Indignados", convertida ya en un himno del independentismo. Los cantantes forman parte del colectivo de ciudadanos que cada tarde entonan los "Cants per la Llibertat" en el Raval. El grupo se entrevistó personalmente ayer viernes con Carles Puigdemont y Lluís Puig en Waterloo.
Lluis Puig y una delegación terrassense, en la presentación del Consell de la República en Bruselas
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de desembre de 2018 a les 18:25
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa adjudica la redacció del pla per transformar les rieres
-
Terrassa
El pòster del 3 de 10 descarregat, amb el Diari de Terrassa
-
Terrassa
Marc Ribas sacseja la cuina amb la seva nova xarcuteria: "Un lloc amb actitud gamberra, autèntica i orgullosament de pagès"
-
Terrassa
LaFACT impulsa el català i l'empoderament de les dones amb dos nous projectes intergeneracionals
-
Terrassa
Com vas viure la mort de Franco?: “Va ser com si s’hagués mort un gos”
-
Terrassa
Quan el paper va dictar el dol de tota una ciutat: "Murió el Caudillo"