Mañana domingo el barrio de La Maurina se viste de largo para celebrar la clausura del Pla de Barris. La fiesta arrancará a las 12.30 de la mañana en la Plaça de La Maurina con una chocolatada popular y continuará con una exhibición de Diables Maurina, un baile de "gegantons" del AMPA de la escuela Roc Alabern y una sonora batucada de Som Maurina. El alcalde Alfredo Vega y Agustí Serra, secretario de Hàbitat Urbà de la Generalitat, encabezarán la delegación institucional que participará en el acto. El programa incluye una visita al nuevo equipamiento y la proyección de un reportaje de los 10 años del Pla de Barris, así como a la exposición fotográfica "Transformacions. La Maurina, de Miquel Badia y Rafael Casanovas. Además, se exhibirán obras de artistas del Distrito IV y el vídeo instalación de Claudio Zulian "A la nit vam construir cases".
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de gener de 2019 a
les 04:00
Notícies recomenades
-
Terrassa
Reformes interiors a la biblioteca del districte 6 de Terrassa
-
Terrassa
El diagnòstic de la xarxa de clavegueram, llest el 2027
-
Terrassa
La caiguda d’un vehicle a les vies interromp la circulació de l'R4 entre Cerdanyola i Terrassa
-
Terrassa
El PSC proposa mesures davant una calor cada cop més extrema a Terrassa
-
Terrassa
Tomás Alfonso Torralbo, el terrassenc amb la nota més alta a les PAU: "No m'ho podia creure. Cada nota que veia em sorprenia més"
-
Terrassa
L’edat mínima per conduir patinets serà de 15 anys