Las mujeres tomaron ayer las calles en una jornada reivindicativa sin precedentes en la ciudad. La jornada vivió protestas a primera hora en la Rambleta y a mediodía las feministas se concentraron en el centro de la ciudad, cubriendo de lila el Raval de Montserrat. Por la tarde las mujeres despidieron el 8M con una de las manifestaciones más sonoras y multitudinarias convocadas en Terrassa.
La protesta de la tarde arrancó minutos antes de las 8 desde los dos puntos de convocatoria: los colectivos feministas del Comité de Vaga partieron de la plaza de Ricard Camí y la protesta de Terrassa Feminista desde Lluís Companys.
Pasadas las 8, ambos colectivos coincidieron en una sola manifestación que desbordó por completo la Rambla d'Egara. Miles de mujeres de todas las edades se sumaron a una protesta contra la desigualdad, la brecha salarial, las agresiones sexuales y los feminicidios, en un grito unánime contra el machismo y el patriarcado.
►Amplia información en nuestra zona de suscripción
ARA A PORTADA
-
Dubtes sobre l'impacte real de la subvenció per netejar pintades: “Amb 50.000 euros no n’hi haurà per a gaire” Joan Muñoz
-
Conclou la renovació de la façana nord de MútuaTerrassa i comença el procés a la façana sud Arnau Fort
-
L’Ajuntament insta a Egara Power a marxar: tenen deu dies per retirar el material de la sala Sergi Estapé
-
-
Publicat el 08 de març de 2019 a les 22:32
Notícies recomenades
-
Terrassa
Formar per treballar: el gran repte
-
Terrassa
El 50% dels usuaris del projecte Treball als Barris troba feina
-
Terrassa
La Magdalena, llesta pel segon quatrimestre de 2026
-
Terrassa
A judici els dos agents de la Policia Nacional que van discriminar la professora de Terrassa per parlar català
-
Terrassa
Els Minyons de Terrassa afinaran motors a Granollers abans de la seva diada
-
Terrassa
Les pluges descarreguen amb força al Vallès