Josep Flores es uno de los grandes nombres del deporte terrassense en su historia reciente, con una destacada labor como presidente del Club d'Escacs Terrassa. El año pasado dejó dicho cargo después de más de 30 años al frente de una entidad que inicia ahora una nueva etapa.
Como presidente del Club d'Escacs Terrassa impulsó a esta entidad a ocupar un lugar preferente de este deporte a nivel catalán y español. Además, impulsó el torneo Ciutat de Terrassa que durante algunos años fue un referente en el calendario de competiciones internacionales.
La trayectoria directiva de Josep Flores también le condujo a la presidencia de la Federació Catalana d'Escacs entre 1991 y 2000. También ocupó la vicepresidencia de la Federación Española.
A los 72 años de edad ha dejado sus responsabilidades directivas dejando atrás una brillante labor que le sitúa como uno de los grandes nombres propios del ajedrez catalán.
ARA A PORTADA
-
Terrassa La cal·listènia guanya terreny a Terrassa: tres nous espais per entrenar a l'aire lliure Joan Muñoz
-
Terrassa Iñigo Haughey, impulsor de Rabassaires: “Amb el Terrassenc tornem a començar, ara amb el reg directe” Pilar Màrquez
-
Terrassa Mor Ramon Guinjoan: bomber voluntari, propietari de Can Guim i col·laborador del Pentàgon Joan Muñoz
-
-
Terrassa Dues denúncies per enfrontar-se al conductor i dues més per entrar embriagat a l'autobús Arnau Fort
Publicat el
15 de març de 2019 a
les 22:28
Notícies recomenades
-
Terrassa
L’ONCE reconeix l’Ajuntament de Terrassa pels seus anys de compromís amb l’accessibilitat
-
Terrassa
Prop de 100 joves es troben a Terrassa per iniciar el curs de la Fundació Impulsa
-
Terrassa
L'alumnat del Liceo Egara podrà fer ús de la plaça Catalunya pel pati
-
Terrassa
Una tragèdia que va quedar atrapada en el silenci: la memòria de l'accident del tren de les Planes torna a Terrassa
-
Terrassa
El PSC reclama més inversió per repintar els passos de vianants
-
Terrassa
ERC reclama digitalitzar els espais de cartelleria municipal