El Ayuntamiento de Terrassa es uno de los muchos municipios que ha suscrito el pacto contra la segregación escolar. El documento ha sido impulsado por el Síndic de Greuges de Catalunya, institución que concluyó que nuestra ciudad es la que concentra más alumnado con necesidades específicas.
El alcalde Alfredo Vega, así como otros agentes de la pública y concertada, valoran el documento pero advierten que las medidas requieren presupuesto y que si no lo hay, quedará en papel mojado.
►Amplia información en nuestra zona de suscripción
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de març de 2019 a les 04:00
Notícies recomenades
-
Terrassa Junts es defensa de les crítiques d'Esquerra i reitera el suport als drets humans i a Palestina
-
Terrassa MútuaTerrassa impulsa la Setmana Mundial de la Lactància Materna amb activitats a les biblioteques i centres de salut
-
Terrassa El Bitxo del Torrent Mitger celebra 40 anys amb 40 enceses a la Trobada de Bestiari de Can Roca
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa celebren “El Vespreig Minyó” amb la presentació de la nova samarreta
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford
-
Terrassa Biblioteques Sense Fronteres pels drets de les dones a Terrassa