La asamblea general anual de la Federació d'Associacions Veïnals de Terrassa (FAVT) se celebró en el Casal Cívic de Ca n'Aurell con la presencia de Dolores Lledó, que accedió al cargo de presidenta de esta entidad en junio del año pasado. En este encuentro, se gestaron tres pronunciamientos con tres temas que preocupan al mundo vecinal.
Esta reunión, abierta a todo el público, contó con la presencia de la Síndica de Terrassa, Isabel Marquès, que explicó sus líneas de actuación. Cabe recordar que la FAVT y la Síndica firmaron un convenio de colaboración mútua en diciembre de 2018.
Primer pronunciamiento
El primer punto de los tres pronunciamientos destacados en esta asamblea anual fue la demanda de participación ciudadana antes de decidir los cambios de las líneas de los autobuses, para respetar y escuchar la opinión de la ciudadanía. El segundo pronunciamiento se refirió a lo que reclama la Comissió de Residències Públiques a Terrassa, es decir, mejoras y remodelación de las residencias existentes y más plazas de residencias públicas.
En el tercer punto se insta a un trabajo unitario por medio de la confección de un pacto entre todos los partidos para la limpieza viaria y de residuos urbanos, que ayuden a paliar las dificultades y el mal funcionamiento de este servicio.
ARA A PORTADA
-
Terrassa Terrassa activa el pla d’emergència davant l’episodi de pluges intenses i risc d’inundacions Sergi Estapé
-
Esports La Federació Catalana de Futbol suspèn la jornada per l'alerta vermella meteorològica Sergi Estapé
-
Terrassa Rodalies suspèn tot el servei excepte als trams de línies fora de la zona de risc Sergi Estapé
-
Terrassa Protecció Civil avisa d'un temporal "excepcional" amb un possible "mini-huracà" i recomana suspendre activitats Sergi Estapé
-
Terrassa Rostisseria Roc Blanc, botiga de barri: “Dit pels mateixos clients, tenim el pollastre a l'ast més barat de Terrassa” Alejandro García
Publicat el
10 d’abril de 2019 a
les 20:49
Notícies recomenades
-
Terrassa
El Govern aixeca les restriccions al Vallès per les pluges
-
Terrassa
Saps on és... un autor aixoplugat en un hexàgon?
-
Terrassa
La Generalitat destina 2,4 milions d'euros per a obres a les escoles de Terrassa
-
Terrassa
El parc dels Catalans busca una nova vida: "Amb quatre retocs quedaria molt bé"
-
Terrassa
Rull veu més a prop el retorn de Lluís Puig, Comín i Puigdemont: “Serà un gran acte de justícia”
-
Terrassa
141 habitatges perduts per desnonaments durant el 2025 a Terrassa