El Banc de Sang de Mútua Terrassa ha engegat una campanya especial d'estiu que ha començat a ser tota una tradició, la campanya del meló, per animar els egarencs a donar sang abans de marxar de vacances. Durant l'estiu les reserves acostumen a baixar molt. A més, l'onada de calor de la darrera setmana de juny va afectar les donacions, que van baixar un 40% respecte el que s'esperava
Tots els donants que vinguin entre el 2 i el 31 de juliol seran obsequiats amb un meló, gentilesa de Supermercats Condis.
El Banc de Sang recorda els ciutadans la importància de venir a donar sang abans de marxar de vacances, durant el període d'estiu, ja que mantenir les reserves és més difícil en haver-hi un canvi d'hàbits, però les necessitats dels hospitals són les mateixes.
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de juliol de 2019 a les 11:10
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa adjudica la redacció del pla per transformar les rieres
-
Terrassa
El pòster del 3 de 10 descarregat, amb el Diari de Terrassa
-
Terrassa
Marc Ribas sacseja la cuina amb la seva nova xarcuteria: "Un lloc amb actitud gamberra, autèntica i orgullosament de pagès"
-
Terrassa
LaFACT impulsa el català i l'empoderament de les dones amb dos nous projectes intergeneracionals
-
Terrassa
Com vas viure la mort de Franco?: “Va ser com si s’hagués mort un gos”
-
Terrassa
Quan el paper va dictar el dol de tota una ciutat: "Murió el Caudillo"