El conductor d'un ciclomotor va resultar ferit dissabte en un accident ocorregut a la rotonda de l'avinguda de Béjar amb la carretera de Matadepera. El servei d'emergències 112 va informar la Policia Municipal minuts després de les nou del vespre: hi havia un accident de trànsit amb ferits a la rotonda, a l'alçada del barri de Can Tusell.
Els vehicles implicats van ser un turisme i un ciclomotor. Els testimonis van informar els agents desplaçats al sector que l'accident va passar quan el turisme, que accedia a la rotonda procedent de la carretera, va colpejar el ciclomotor, que circulava per l'interior de la mateixa. El motorista va ser assistit per personal sanitari i traslladat en ambulància a l'Hospital Universitari MútuaTerrassa.
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de juliol de 2019 a les 19:10
Notícies recomenades
-
Terrassa
La rehabilitació dels porticons del Mercat de la Independència, al febrer
-
Terrassa
La Primitiva també somriu Terrassa amb 444.000 euros: “És el millor que pot passar a una administració per començar l'any”
-
Terrassa
Rebaixes avançades: “Ja no es tracta només de liquidar estocs de temporada”
-
Terrassa
Aprovada la renovació de l’asfaltat als polígons
-
Terrassa
El Vapor de Reis esclata d’èxit amb llargues cues
-
Terrassa
Fred, neu simbòlica i il·lusió infinita: així han arribat els Reis d’Orient a Terrassa