Quedar-se fora de l'Ajuntament no només té conseqüències en la visibilitat d'un partit polític o en la capacitat d'incidir en les polítiques públiques, també té repercussions econòmiques que, com en el cas del PP, porten a desprendre's d'actius que ja no es poden mantenir.
El Partit Popular a Terrassa s'ha vist obligat a tancar la seu. Fa poc més de mig any van inaugurar la seva nova casa a la ciutat. Era un local ampli, lluminós i a peu de carrer, ubicat al passeig de Les Lletres. El partit es mudava des d'un pis de la Rambla d'Ègara, on els populars tenien la seu des de feia 40 anys.
Per inaugurar el nou emplaçament, van comptar amb la presència de l'exministra Dolors Montserrat, que va pronunciar una conferència. Res feia presagiar llavors que pocs mesos després l'haurien de tancar. La direcció i la militància del partit van seguir des d'aquesta seu el resultat de les eleccions municipals del passat 24 de maig, les que van confirmar la pèrdua de l'únic regidor que llavors tenia el PP a l'Ajuntament. El partit ja no rep, doncs, ajudes públiques i no pot sostenir determinades despeses, com ara la seu.
ARA A PORTADA
-
Terrassa commemora els 25 anys des de l'assassinat de Paco Cano: “L’atemptat va colpejar un país cansat de la violència” Alejandro García
-
-
-
"Terrassa, capital de talent", o "Terrassa, fàbrica de talent": el dos eslògans finalistes del Pla de Marca de Ciutat Redacció
-
Reactiven l’accés al parc de Vallparadís des del carrer del Doctor Pearson amb un projecte de reforç del talús Redacció
Publicat el 25 de juliol de 2019 a les 18:51
Notícies recomenades
-
Terrassa
La Fundació Manuel Lao, vint anys de resposta àgil al costat dels que ajuden
-
Terrassa
Quan ETA va matar a Terrassa: 25 anys sense Paco Cano
-
Terrassa
Quines activitats s'organitzen a Terrassa per a La Marató de TV3?
-
Terrassa
Apunten a que Marc Ribas deixarà de presentar el Joc de Cartes i ell ho desmenteix: "No hem parlat res"
-
Terrassa
El govern de Terrassa impulsa un pacte per la seguretat i reclama els "deures" a la Generalitat
-
Terrassa
El PSC proposa adaptar el pressupost i els serveis per garantir un creixement equilibrat