L'exconseller Josep Rull, reclòs a Lledoners, va sortir dimecres de la presó per acompanyar el seu fill en una operació. El Tribunal Suprem va concedir permís a l'egarenc, en presó provisional, acceptant així la petició feta per Rull. La Junta de Tractament va emetre un informe favorable a la seva sol·licitud, de la mateixa manera que la Fiscalia no es va oposar sempre, que es fes amb la seguretat adequada, va demanar.
D'aquesta forma, el tribunal va permetre a Rull sortir de presó a les 6.30 hores i tornar una vegada hagués finalitzat l'operació del seu fill. Els magistrats recorden al centre penitenciari que haurà d'adoptar les mesures de seguretat necessàries per als desplaçaments i la custòdia a l'hospital, i als Mossos d'Esquadra que evitin que la sortida tingui una altra finalitat.
Serà la tercera vegada que el diputat suspès de JxCat surti de la presó de Lledoners (Barcelona), on es troba pendent que el Tribunal Suprem dicti sentència després del judici per l'1O. Les dues vegades anteriors van ser per assistir a les proves diagnòstiques practicades al seu fill. L'operació, que va tenir lloc ahir dimarts, no revestia gravetat.
ARA A PORTADA
Publicat el
19 d’agost de 2019 a
les 13:03
Notícies recomenades
-
Terrassa
El govern municipal presentarà en audiència pública el pressupost per al 2027
-
Terrassa
Els Castellers de Terrassa descarreguen tres construccions de set al Concurs de Castells
-
Terrassa
El Mental Fest torna a la Plaça Vella per reivindicar una salut mental lliure d’estigmes
-
Terrassa
Comencen les obres per millorar el vial lateral de la plaça de Salvador Espriu
-
Terrassa
Restablerta la circulació de la línia Barcelona-Vallès de Ferrocarrils
-
Terrassa
Terrassa, en risc molt alt de pluges torrencials fins a les 14 hores