Els conductors que vulguin aparcar el seu cotxe a la zona blava del centre han de recordar que la gratuïtat s'acaba diumenge. A partir de dilluns hauran de posar diners als parquímetres. La zona més cèntrica on s'haurà de tornar a pagar passat el cap de setmana és la delimitada pel perímetre que formen els vials de carretera de Montcada, carrers de Galileu (inclosa la plaça de Josep Freixa i Argemí), de Sant Valentí, de Sant Antoni i de Topete.
A la resta de la ciutat, els parquímetres encara restaran tancats tota la setmana, fins al 31 d'agost. El setembre tornarà a ser obligatori posar el tiquet de pagament al cotxe.
Aquest és el vuitè estiu consecutiu que l'Ajuntament de Terrassa aplica diferents criteris a les zones blaves, segons les necessitats d'aparcament a la ciutat.
ARA A PORTADA
Publicat el
23 d’agost de 2019 a
les 16:29
Notícies recomenades
-
Terrassa
El govern municipal presentarà en audiència pública el pressupost per al 2027
-
Terrassa
Els Castellers de Terrassa descarreguen tres construccions de set al Concurs de Castells
-
Terrassa
El Mental Fest torna a la Plaça Vella per reivindicar una salut mental lliure d’estigmes
-
Terrassa
Comencen les obres per millorar el vial lateral de la plaça de Salvador Espriu
-
Terrassa
Restablerta la circulació de la línia Barcelona-Vallès de Ferrocarrils
-
Terrassa
Terrassa, en risc molt alt de pluges torrencials fins a les 14 hores