La majoria d'ajuntaments de les poblacions de l'àrea d'influència de Terrassa van sumar-se ahir a la vaga i van decretar els pertinents serveis mínims. A Matadepera, van afectar totes les dependències municipals i alguns equipaments com el Punt Jove, el Casal de Cultura i la biblioteca van estar tancats. Les escoles, per la seva banda, van fer un seguiment més que notable, tant pel que fa a l'alumnat com al professorat. Així, mentre l'escola bressol Ralet Ralet va obrir amb normalitat malgrat que no va anar la majoria d'alumnes, a la resta de centres educatius l'assistència de l'alumnat també va estar mínima.
Igualment, va haver-hi serveis mínims a les dependències municipals de Viladecavalls, que van estar obertes, mentre que a Ullastrell van tancar l'Ajuntament, la biblioteca, la llar d'infants i el bar del Casal Cultural. L'Escola Serralavella va obrir amb serveis mínims.
A Rubí, l'Ajuntament no es va sumar a la vaga i sí que ho van fer entitats com l'Esbart Dansaire o l'Associació Sant Galderic. A Sant Cugat, el Consistori va decretar serveis mínims i va cancel·lar o ajornar les activitats que tenia previstes. El transport interurbà a la comarca també va oferir serveis mínims.
ARA A PORTADA
Publicat el
18 d’octubre de 2019 a
les 21:47
Notícies recomenades
-
Terrassa
La Cecot comunica el condol per la mort de Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura central en la fundació de l’entitat
-
Terrassa
Els Minyons de Terrassa estrenen dos castells a la Diada del Patrimoni
-
Terrassa
Mor Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura destacada del teixit econòmic i social de Terrassa
-
Terrassa
Vuit detinguts per cometre furts als autobusos de Terrassa i Barcelona
-
Terrassa
Ona Martínez, candidata d'ERC: "Les famílies de Terrassa guanyen 1.800 euros anuals menys que a Sabadell"
-
Terrassa
Una campanya per prevenir la venda i el consum de vàpers entre menors