El restaurant del xef terrassenc Artur Martínez a Barcelona, AÜRT, que es troba dins del Hilton Diagonal Barcelona, ha guanyat la seva primera estrella Michelin. La nova "Guía Michelin España y Portugal 2020" es va donar a conèixer en una gala ahir a la nit a Sevilla.
Martínez, que va decidir tancar el restaurant Capritx de Terrassa (Estrella Michelin) per a prendre's un temps, va comença a inicis d'aquest any a Barcelona amb ARTÜR una nova aventura en la qual vol aprofundir en el seu propi relat gastronòmic, que es basa en l'"exotisme de proximitat" i la dignificació de la quotidianitat, donant una perspectiva alternativa als aliments i respectant la seva innegociable temporalitat i frescor", segons fonts de la cadena hotelera de prestigi.
ARA A PORTADA
-
Terrassa Terrassa presenta el cens oficial de les riuades del 62 : "Darrere les xifres hi ha persones que en poques hores ho van perdre tot" Joan Muñoz
-
-
-
Terrassa La riuada del 1962, ara amb noms i cognoms: "La voluntat és dignificar cada víctima i reparar a les famílies" Joan Muñoz
-
Terrassa El ple avala el bosc urbà al portal de Sant Roc, però el govern el vol al parc dels Catalans Pilar Màrquez
Publicat el
20 de novembre de 2019 a
les 21:50
Notícies recomenades
-
Terrassa
Doble cita per a Minyons de Terrassa: visiten Calella i preparen grans castells per la Mercè
-
Terrassa
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: "Ens van insultar pel simple fet de cantar en català"
-
Terrassa
El PP proposa incorporar pistoles Taser a la Policia Municipal de Terrassa
-
Terrassa
Ballar com a eina de benestar durant el procés oncològic: “Et dona ales per alliberar-te”
-
Terrassa
Les Arenes i Sant Llorenç tindran una nova zona de lliure circulació de gossos
-
Terrassa
Els Mossos investiguen la mort violenta d’un home a Terrassa: Apunten a una baralla entre sensesostres