La Plaça Vella es va transformar dissabte en un aparador de l'economia alternativa gràcies a la IV Fira de l'Economia Social i Solidària. L'esdeveniment va acollir 50 estands, la majoria de cooperatives i de diversos sectors que desenvolupen la seva activitat sota un model de gestió més equitatiu. Una de les que es va estrenar és L'Embarrat, una productora d'espectacles que va néixer l'any 2014 i que té com a objectiu dinamitzar la cultura de la ciutat i a fora. Pau Gómez i Anna Brullet, de la cooperativa, va defensar aquest model de gestió perquè "tots -hi ha dues persones més- ens sentim molt implicats i consensuen totes les propostes".
La fira va permetre veure que Terrassa és una ciutat que té tradició cooperativista, especialment en el sector educatiu i del lleure. A més dels estands es va poder gaudir d'un bon nombre d'activitats i música.
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de novembre de 2019 a les 19:07
Notícies recomenades
-
Terrassa Junts es defensa de les crítiques d'Esquerra i reitera el suport als drets humans i a Palestina
-
Terrassa MútuaTerrassa impulsa la Setmana Mundial de la Lactància Materna amb activitats a les biblioteques i centres de salut
-
Terrassa El Bitxo del Torrent Mitger celebra 40 anys amb 40 enceses a la Trobada de Bestiari de Can Roca
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa celebren “El Vespreig Minyó” amb la presentació de la nova samarreta
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford
-
Terrassa Biblioteques Sense Fronteres pels drets de les dones a Terrassa