L'Ajuntament de Terrassa ha lliurat les beques als alumnes universitaris guanyadors dels treballs de recerca presentats. En aquesta edició hi ha un total de dotze estudiants que han estat guardonats que són Hesam Aliei, Adrià Arrabal, Natàlia Gargallo, Maria Ballesta, Noelia Couso, Laura González, Seyes Hamiderza, Virginia D. Mendizábal, Sandra Rojas, Lucía Ruiz, Gisela Sabaté i Guillem Vergès.
L'acte va ser presidit pel regidor d'Universitats, Pep Forn, i va tenir lloc dimarts a la Masia Freixa. Es tracta de la novena convocatòria d'uns ajuts amb els quals l'Ajuntament vol fomentar, reconèixer i valorar estudis inèdits que aportin dades noves i aprofundeixin en l'anàlisi de la realitat científica, social, política, econònmica, laboral i/o cultural del territori.
Els projectes premiats han d'apropar la ciència i la innovació a la població en general i estimular la participació dels estudiants en el món de la recerca, especialment el col·lectiu de joves. Aquesta convocatòria té per objecte la concessió de beques a treballs de recerca desenvolupats per alumnes i investigadors/es en el si de departaments o grups de recerca que desenvolupin la seva activitat en els àmbits de la ciència, la tecnologia o l'humanisme social.
8.000 euros
Enguany, la partida de beques ha estat dotada amb 8.000 euros que han estat concedits als treballs presentats proporcionalment a la puntuació obtinguda.
A l'acte, els alumnes premiats i les alumnes premiades van fer una breu presentació del treball de recerca i els alumnes guanyadors de l'edició anterior van presentar els resultats del seus treballs.
Dotze estudiants han estat guardonats enguany en aquesta convocatòria, la novena
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de novembre de 2019 a les 20:48
Notícies recomenades
-
Terrassa Els Gegants Nous de Terrassa, protagonistes a Les Santes de Mataró: "Tenim enveja sana"
-
Terrassa Un incendi en un habitatge ocupat a Sant Pere Nord obliga a mobilitzar cinc dotacions de Bombers
-
Terrassa Busquen més espais a l’Hospital per aparcar mentre es fan obres
-
Terrassa Joves de Terrassa amb el papa: “És un regal”
-
Terrassa Onada de robatoris a l’interior de vehicles al barri de la Cogullada
-
Terrassa Tres persones denunciades per intent d’ocupació d’un habitatge a Terrassa