El van veure fugir i llançar coses al terra. Les coses eren dos aparells de ràdio robats de cotxes. Els Mossos d'Esquadra van detenir el dissabte a Vallparadís un sospitós acusat de forçar dos vehicles.
La trucada d'un testimoni va alertar als mossos a les sis del matí. El comunicant va dir haver vist un jove assaltar automòbils estacionats al carrer del Doctor Pearson i va facilitar la seva descripció a la policia. Una patrulla dels mossos va arribar al carrer del Doctor Pearson. Allà estava encara el sospitós, amb uns objectes a la mà. Els policies li van donar l'alt, però ell va fugir a la carrera quan va veure als agents, i va tirar el que portava.
Un mosso va córrer a peu. Un altre, al volant del cotxe patrulla, també va perseguir a l'escapolit. El van enxampar en el mateix carrer. El van detenir com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb força i per desobediència. Els objectes que havia tirat eren dues ràdios. En la zona hi havia dos cotxes violentats. El detingut té 19 anys i és d'origen marroquí.
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
03 de desembre de 2019 a
les 21:11
Notícies recomenades
-
Terrassa
Programació completa de la Festa Major de Terrassa 2026: Dissabte 4 de juliol
-
Terrassa
Programació completa de la Festa Major de Terrassa 2026: Divendres 3 de juliol
-
Terrassa
Terrassa busca data per a la reinauguració de la Masia Freixa
-
Terrassa
MútuaTerrassa tanca el 2025 amb un benefici de 6,66 milions d'euros
-
Terrassa
Aquestes seran les festes locals de Terrassa el 2027
-
Terrassa
La Generalitat projecta 28,5 milions d'euros per a habitatges a Torre-sana i 5,9 milions per a l'Hospital de Terrassa