El Consell Municipal de Solidaritat i Cooperació Internacional es posa de nou en marxa. Igual que molts altres òrgans públics, l'inici d'un nou mandat obliga a constituir-lo de nou. L'acte d'arrencada es va celebrar ahir a l'Ajuntament.
L'acte de constitució el va presidir l'alcalde, Jordi Ballart, acompanyat de la regidora de Solidaritat i Cooperació Internacional, Teresa Ciurana. També van assistir-hi representants dels diferents grups municipals i d'organitzacions no governamentals de cooperació internacional amb presència a Terrassa.
L'acte va incloure la lectura del decret de nomenament dels membres del consell i una intervenció de la regidora de Solidaritat. També es farà la ponència "25 anys de cooperació al desenvolupament", a càrrec de l'exdirector d'Oxfam Intermón, Francesc Mateu. El parlament de cloenda d'aquest òrgan, reconegut pel seu bon funcionament, anirà a càrrec de l'alcalde.
El Consell Municipal de Solidaritat i Cooperació Internacional de Terrassa té per objectius organitzar i animar la cooperació local, sensibilitzar la ciutadania respecte a les desigualtats del món i cooperar amb comunitats dels països desafavorits per lluitar contra la pobresa. En aquest mandat, l'òrgan, presidit per l'alcalde, aplega més de 40 entitats de la ciutat i els cinc grups municipals.
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de desembre de 2019 a
les 20:04
Notícies recomenades
-
Terrassa
El segell vitraller de Riquer, del Palau Güell a la Modernista
-
Terrassa
Terrassa mira el cel amb el paraigua a punt: plourà per la Fira Modernista?
-
Terrassa
Atesos 2.800 migrants al dispositiu per a la regularització
-
Terrassa
Terrassa Programa de la Fira Modernista de Terrassa 2026: tots els actes de diumenge
-
Terrassa
Josep Rull visita el plató de “Cara al Show”, el programa de Marc Giró
-
Terrassa
Terrassa inicia el procés participatiu per analitzar la vigència del POUM