Dos ferits i dues denúncies. Aquest va ser dijous el resultat de dos accidents de trànsit, dos més, amb patinets elèctrics implicats. Les dues incidències van tenir lloc al casc urbà de Terrassa.
A les 8.35 del matí, la Policia Municipal va ser informada d'un accident entre una furgoneta i un patinet al carrer de Montserrat, a l'alçada del carrer de Sant Llorenç, al Centre. Segons sembla, l'usuari del patinet no va poder frenar i va col·lidir lateralment amb una furgoneta que creuava la via. Una dotació del SEM va traslladar al conductor ferit a l'Hospital Universitari MútuaTerrassa.
Unes hores més tard, a les 2.50 de la tarda, el servei del 112 va comunicar a la Policia Municipal que el conductor d'un patinet havia resultar ferit quan creuava l'avinguda del Vallès pel pas de vianants a l'alçada del carrer d'Extremadura. Tot apunta al fet que el conductor d'un turisme no va tenir temps de reaccionar i el cotxe va impactar contra ell. L'ambulància desplaçada al lloc va traslladar l'usuari del vehicle de mobilitat personal a MútuaTerrassa. Durant la intervenció policial, una persona va ser denunciada per falta de respecte als agents.
L'altra denúncia, segons la policia, estava relacionada amb les característiques d'un dels patinets: està considerat no legal per superar la potència de 250 W. Uns agents el van immobilitzar i van denunciar el conductor.
No per voreres
L'Ajuntament prepara una nova ordenança per regular l'us de patinets elèctrics i d'altres vehicles de mobilitat personal que proliferen als carrers. De moment, les instruccions de la Dirección General de Tráfico prohibeixen que aquestes màquines circulin per voreres ni zones peatonals. No poden superar els 25 km/h i només una persona pot viatjar en un patinet.
Els usuaris tenen prohibit conduir mentre usen el mòbil o auriculars i estan obligats a sotmetre's a proves d'alcohol i drogues, amb les mateixes repercussions que la resta de conductors.
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
13 de desembre de 2019 a
les 20:50
Notícies recomenades
-
Terrassa
LaFACT situa Terrassa entre els referents europeus en innovació social amb el projecte ALL.D
-
Terrassa
Un projecte del CST per reduir la medicació inadequada en gent gran, finalista als Premis de Bones Pràctiques
-
Terrassa
L’Ajuntament de Terrassa i el Síndic de Greuges es reuneixen per posar fi a la venda il·legal a la Plaça de Catalunya
-
Terrassa
Lluís Puig ja té via lliure per tornar: el Suprem aixeca l'ordre de detenció
-
Terrassa
L’Ajuntament de Terrassa inicia una cooperació amb Palestina
-
Terrassa
El Meteocat alerta de ruixats intensos aquest dimarts a la tarda i nit a Terrassa