La Grossa de Cap d'Any va caure dimarts 31 de desembre a Terrassa, al supermercat Esclat de l'avinguda Josep Tarradellas. El número 26845, premiat amb 200 mil euros per butlleta, va repartir 3 milions d'euros a la ciutat, on es van vendre 15 butlletes. Del 26845 es van donar 14 més al Carrefour de Santa Susanna, dues més a Barcelona. També es va vendre una butlleta a una papereria de Salt, una a Palafolls i un darrer bitllet a Sant Boi de Llobregat.
En el sorteig de La Grossa, un cinquè premi, amb el número 62143 i cinc mil euros, també es va vendre a Terrassa, concretament en un estanc del carrer Ample. Convé recordar que l'any passat ja va tocar el primer número de la Grossa a Carrefour de Terrassa.
A l'Esclat van celebrar dimarts la venda de quince butlletes de La Grossa."No coneixem qui són els guanyadors, però estem molt contents d'haver repartit sort a la ciutat", comentava Òscar Carreño, gerent de la botiga.
"Hem penjat el número i ningú dels clients pressents ha estat guanyador. S'han lamentat -explicava Carreño-, però ens han felicitat per repartir la sort".
La notícia del premi va arribar a l'Esclat de Terrassa en hora punta, amb cues a les caixes. "No teníem ni temps per seguir el sorteig i han estat els mitjans de comunicació els que ens han donat la bona nova". Fetes les comprovacions, els treballadors van comunicar els clients que La Grossa havia caigut a Terrassa i la botiga va esclatar en una festa.
A l'Esclat de Josep Tarradellas han venut aquest Nadal 50 números diferents de La Grossa, alguns procedents d'altres botigues del grup que no esgotaven vendes. La botiga va obrir el setembre de 2015 i és un dels tres establiments de la cadena amb més facturació.
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
L’avinguda del Vallès, el punt negre del trànsit a Terrassa: prop de 100 accidents en un any Joan Muñoz
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
-
Publicat el
02 de gener de 2020 a
les 20:26
Notícies recomenades
-
Terrassa
L’ACA actua contra l’erosió al tram final de la riera del Palau
-
Terrassa
Aquests són els dos punts de Terrassa amb més avisos per la processionària
-
Terrassa
L’Ajuntament treu bona nota garantint l’accés a la informació
-
Terrassa
La satisfacció per l’atenció primària a Terrassa, molt per sota de la mitjana catalana
-
Terrassa
Els Bombers de Terrassa rescaten persones atrapades en ascensors cada 40 hores
-
Terrassa
Terrassa amplia el record als deportats amb quatre noves llambordes Stolpersteine