Un cop iniciats els tràmits legals per registrar-se com a colla castellera, els Potes Roges han fet la seva presentació oficial a l'Ajuntament de Vacarisses, on s'han reunit amb la tècnica i el regidor de Cultura, càrrec aquest últim que ocupa l'alcalde, Antoni Masana.
La colla, que porta ja uns mesos assajant i participant en actes del municipi com la Festa del Mussol i La Marató de TV3, es va constituir com a entitat el passat dia 7 de febrer.
Amb l'objectiu de continuar creixent i consolidar els castells per actuar en places i festes majors, els Potes Roges assajaran al gimnàs de l'escola Pau Casals, els divendres al vespre. La previsió és ampliar-ho també als dimarts.
Com a color identificatiu de la colla, s'ha triat l'argila, en consonància amb l'entorn natural de Vacarisses, de terra vermellosa. Per dissenyar l'escut i el logo de l'entitat, la nova colla Potes Roges ha convocat un concurs públic.
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de febrer de 2020 a
les 20:39
Notícies recomenades
-
Terrassa
VÍDEO | Un camió fa un gir indegut, s'emporta un semàfor i circula amb la caixa malmesa a Terrassa
-
Terrassa
Ramon Grimalt, dermatòleg i divulgador, carrega contra la "durícia solar": "El càncer de pell és una cosa acumulativa"
-
Terrassa
Cafès Prats Mercader, botiga de barri: "Les tres generacions hem passat per totes les fases del negoci”
-
Terrassa
Les torres d’aigua de Joan Baptista Feu
-
Terrassa
Centenars de terrassencs gaudeixen de la victòria de la selecció espanyola en gran
-
Terrassa
Quants espectadors van tenir els concerts de Festa Major?: Consulta totes les dades de la diada