Avui, 26 de febrer, es celebra a tot el món el Dia Mundial del Pistatxo, una data per celebrar les bondats d'aquest fruit sec que hem d'incorporar a la nostra dieta.
El pistatxo ens ajuda a regular el nivell de colesterol, mantenir una bona pressió arterial, controlar el pes i portar una dieta sana i equilibrada.
Conté proteïnes vegetals, fòsfor, magnesi i potassi, i per això contribueix a reduir la pressió arterial i la freqüència cardíaca en situacions d'estrès. És una font de vitamina B6 que contribueix a reduir el cansament i la fatiga. També conté vitamines K, E i B1.
Segons American Pistachio Growers, un estudi va investigar l'associació entre menjar fruits secs i les causes específiques de mortalitat. Les conclusions van ser que menjar fruits secs com a part d'una dieta saludable es va associar a un risc menor de mort en homes i dones, sobretot a causa del càncer, malalties del cor i malalties respiratòries.
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de febrer de 2020 a
les 12:23
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa es manifesta dissabte per la sanitat pública
-
Terrassa
El Sex Education Film Festival torna a Terrassa per promoure una sexualitat sana en l’era digital
-
Terrassa
VÍDEO | Un "drac" amb incontinència? Les surrealistes imatges que van captar les càmeres del local de Minyons de Terrassa
-
Terrassa
El mes de la República se celebra a Terrassa amb marxes, xerrades i sopars populars
-
Terrassa
De plaça a joguina: l’Àliga de Terrassa impulsa un micromecenatge per crear la seva figureta
-
Terrassa
El PP alerta de “més de 400 empadronaments fraudulents” a la ciutat