La Plataforma en Defensa del Vapor Ros organitza aquesta tarda a les 19 hores un recital del grup Todorka, un quartet de veus que oferirà un repertori de música dels Balcans cantat a cappella. El concert té la peculiaritat de poder escoltar la formació original al complet. La Marie, una de les veus, ha tornat aquest mes de febrer de Menorca, on va marxar a viure fa set anys, i el grup aprofita l'oportunitat per tornar a interpretar a quatre veus:Marta Segura, Núria Sabaté, Marta Riba i Marie Weckesser.
L'activitat coincideix amb la presentació de la Plataforma en Defensa del Vapor Ros, que aquest mes de febrer ha fet un pas endavant per a donar-se a conèixer.
La PDVR treballa en la redacció d'un projecte que reculli els interessos de la plataforma i els permeti interlocutar amb les administracions. Un dels objectius és la conservació del Vapor Ros i la cessió d'ús dels diferents espais. El col·lectiu ha iniciat un procés d'aixecament arquitectònic, planimètric i estructural del conjunt del vapor de cara la seva rehabilitació i posta en funcionament. Fins ara, la PDVR ha treballat per consolidar una plataforma heterogènia i intergeneracional i programar activitats de manera regular.
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de febrer de 2020 a
les 20:27
Notícies recomenades
-
Terrassa
La Plaça Vella acollirà la 8a Festa Contra el Càncer Infantil amb activitats familiars i una xocolatada solidària
-
Terrassa
L'Ajuntament de Terrassa i API sumen esforços per dinamitzar el sector de l'habitatge
-
Terrassa
Terrassa instal·la tres noves llambordes Stolpersteine en record dels deportats als camps nazis
-
Terrassa
Terrassa presenta dues noves guies per millorar l’atenció a les persones amb discapacitat auditiva
-
Terrassa
Terrassa, segona ciutat amb més descàrregues de certificats meteorològics del Meteocat
-
Terrassa
El PP demana l'allunyament dels delinqüents multireincidents de Terrassa