Quan va començar a donar classes?
Cap al curs 1980-81 i a partir de 1982-83 a escoles de Terrassa. L'última etapa, dotze anys, ha estat a l'Escola El Vapor, on he fet de mestra, de cap d'estudis i de directora.
Què li agrada més, la docència o la gestió?
Les dues coses. Participar en l'aprenentatge dels nens i nenes és molt estimulant, i gestionar també ho és perquè hi ha moltes coses a solucionar. Però jo he procurat no treure el peu de l'aula i, en aquest sentit, m'ha motivat molt està amb alumnes d'educació especial. El Vapor és un centre referent per l'alumnat sord.
Com ha evolucionat l'escola?
Hem fet molts avenços però sempre ens queda la insatisfacció que són insuficients. Jo tenia 30 alumnes a l'aula i quan he marxat havien 28. Defenso la baixada de ràtio per atendre millor l'alumnat, que és molt divers, però sembla que la tendència de l'administració no és aquesta.
Quan va decidir exercir de mestre?
Doncs jo no m'imaginava que faria aquesta feina. De fet jo vaig fer els estudis de Magisteri treballant com auxiliar d'infermeria a MútuaTerrassa. Tot ho vaig fer a gust perquè tinc la sort de gaudir amb la feina que faig. Però és veritat que tenia vocació de mestra.
Quina sensació va tenir el dia que va deixar el centre?
No va ser estranya perquè era volgut. Estic a molt a gust perquè he deixat de córrer i tinc molt de temps per a la família (sobretot per la meva mare) i per a mi.
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de febrer de 2020 a
les 20:27
Notícies recomenades
-
Terrassa
La Plaça Vella acollirà la 8a Festa Contra el Càncer Infantil amb activitats familiars i una xocolatada solidària
-
Terrassa
L'Ajuntament de Terrassa i API sumen esforços per dinamitzar el sector de l'habitatge
-
Terrassa
Terrassa instal·la tres noves llambordes Stolpersteine en record dels deportats als camps nazis
-
Terrassa
Terrassa presenta dues noves guies per millorar l’atenció a les persones amb discapacitat auditiva
-
Terrassa
Terrassa, segona ciutat amb més descàrregues de certificats meteorològics del Meteocat
-
Terrassa
El PP demana l'allunyament dels delinqüents multireincidents de Terrassa