Aquesta tarda s'han confirmat que existeixen sis casos de coronavirus a Terrassa; el darrer es troba ingressat a la Fundació Assistencial Mútua Terrassa. Hi ha tres professionals del CAP Sant Llàtzer que pateixen aquesta malaltia, que no estan ingressats. A més, hi ha dos ingressats a l'Hospital, el primer que es va registrar a Terrassa i un de nou, que ha provocat que hi hagi persones en aïllament.
Precisament un total de setze professionals sanitaris del CAP Sant Llàtzer han passat avui a situació d'aïllament domiciliari després de contactar amb les persones afectades de coronavirus. El personal restarà els catorze dies de protocol a casa, període en què es determinarà si donen positiu en Covid19. Si no és així, tornaran a la feina.
Fonts del Consorci Sanitari de Terrassa informen que el CAP Sant Llàtzer funciona "amb normalitat" després de la retirada del servei dels professionals. "S'ha trucat als pacients que tenien visites programades amb aquests professionals per reprogramar-les", informen des del CST, on puntualitzen que tant l'atenció continuada com el servei de pediatria funcionen amb normalitat.
La mesura presa al CAP Sant Llàtzer s'està fent extensiva a altres professionals del CST que han tingut contacte amb el grup en situació d'aïllament, amb l'objectiu de frenar una possible propagació del virus.
D'altra banda, en aquest moment el primer pacient amb coronavirus ingressat al CST continua aïllat en planta, on "segueix l'evolució de la patologia", informen des del consorci. Els metges del CST atenen altres pacients infectats amb el virus però la seva situació no ha requerit ingrés.
Mútua a fet publica una nota de premsa a la qual anuncia un cas positiu de coronavirus, que es troba ingressat a la seva fundació Assistencial. Aquest ingrés ha provocat que quatre professionals del centre hagin estat obligats a aïllar-se per comprovar si han estat contagiats.
ARA A PORTADA
-
Diners Inconformistes i compromesos: la Cecot fa una crida a incrementar la productivitat Jordi Guillem
-
Terrassa Sant Pere Nord estrena el parc de la República, que tant ha esperat: “No és només un parc” Pilar Màrquez
-
Terrassa Així serà el nou centre comercial del Carrefour de Terrassa: obres a finals del 2027 amb una transformació per a Can Parellada Arnau Fort
-
-
Terrassa ADENC i BiTer interposen un contenciós contra l'aparcament del Portal de Sant Roc i exigeixen una consulta popular Pilar Màrquez
Publicat el
11 de març de 2020 a
les 15:50
Notícies recomenades
-
Terrassa
Vicenç Villatoro parlarà a LaFACT: "El sentiment de pertinença és una necessitat humana i un valor"
-
Terrassa
Personal voluntari europeu ajudarà entitats de Terrassa
-
Terrassa
El servei de Ginecologia i Obstetrícia del CST, finalista als Premis BSH per l’atenció al part
-
Terrassa
ERC vol 3 milions per a habitatge al pressupost 2027: "Ni línies vermelles ni xecs en blanc"
-
Terrassa
Vols muntar una parada de castanyes? Obert el termini per a entitats i escoles
-
Terrassa
Tornen a circular trens a tota l'R4 després de quatre dies d’afectacions