Les famílies que vulguin emportar-se a casa les persones grans que estan ingressades en residències per a protegir-les del coronavirus podran fer-ho si l'estat de salut d'aquesta persona ho permet, sense perdre la plaça de residència.
Així ho ha anunciat avui dijous el conseller de Treball, Assumptes Socials i Família, Chakir El Homrani, en una entrevista a Catalunya Ràdio, en la qual ha assegurat que avui mateix esperen poder fer el canvi normatiu necessari perquè les famílies que puguin i vulguin emportar-se els ancians a casa ho facin sense haver de perdre la plaça de residència. En la normativa vigent, si una família desitja emportar-se ni que sigui temporalment el seu familiar ingressat en una residència a casa perd el dret a la plaça, una situació que El Homrani ha afirmat que es canviarà.
El conseller també ha anunciat que s'està elaborant un pla per a residències de petita grandària, que s'han fet equips d'emergència per a evitar la desatenció en aquelles en les quals han emmalaltit la pràctica totalitat dels treballadors i que s'estudia obrir els albergs juvenils per a acollir als menors els pares dels quals han estat ingressats a l'hospital, entre altres mesures.
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de març de 2020 a
les 11:09
Notícies recomenades
-
Terrassa
L’Espai Vapor, capital de l’escena independent
-
Terrassa
Terrassa es bolca al carrer en una Festa Major massiva
-
Terrassa
Serrallonga torna a saquejar Terrassa amb humor, sàtira i trabucs
-
Terrassa
La plaça de Didó es consagra com la gran discoteca de Festa Major de Terrassa
-
Terrassa
Una cursa de cambrers amb molt nivell
-
Terrassa
Centenars d’espectadors connecten amb la Moguda Rock