La web de Diari de Terrassa ha superat ja en el mes de març el milió de visites a pàgines amb un total d'1.028.509 visites a data d'ahir, amb el que el mes de març se superarà el rècord de visites al nostre diari digital. Quant a audiències, també el mes de març està batent rècords amb un total de 167.164 usuaris únics que han obert un total de 407.423 sessions. Això implica un creixement en nombre d'usuaris del 86,77 per cent respecte de febrer i hem doblat el nombre d'usuaris nous. Quant al perfil dels usuaris, poc menys del 20 per cent és d'una franja d'edat entre els 25 i els 34 anys i se situa en el 23 per cent amb escassa diferència els usuaris d'entre 35 i 44 anys i de 45 a 64. Diari de Terrassa també està trobant una gran resposta dels terrassencs a les xarxes. Ahir, a Facebook superàvem els 24.000 seguidors; a Instagram hi havia més de 21.200 i a Twitter se superava la xifra d'11.700 seguidors. Mentre que el canal de YouTube superava també les 125.000 reproduccions.
La crisi del coronavirus ha generat un gran interès per la informació de qualitat que ofereixen els mitjans periodístics i tot i les dificultats i Diari de Terrassa està responent als seus lectors.
ARA A PORTADA
-
-
-
Esports El Terrassa FC mostra el seu enuig amb el Girona "B" i la Federació Espanyola per la suspensió del partit de lliga Sergi Estapé
-
Diners La Cecot celebra la unificació dels calendaris de Verifactu i la factura electrònica Laura Massallé
-
Terrassa Comencen les obres per millorar el vial lateral de la plaça de Salvador Espriu Pilar Màrquez
Publicat el
27 de març de 2020 a
les 21:02
Notícies recomenades
-
Terrassa
Els Castellers de Terrassa descarreguen tres construccions de set al Concurs de Castells
-
Terrassa
El Mental Fest torna a la Plaça Vella per reivindicar una salut mental lliure d’estigmes
-
Terrassa
Restablerta la circulació de la línia Barcelona-Vallès de Ferrocarrils
-
Terrassa
Terrassa, en risc molt alt de pluges torrencials fins a les 14 hores
-
Terrassa
La mobilitat ferroviària es recupera progressivament després del temporal
-
Terrassa
Bogeria i grans cues per menjar a un euro: així ha estat l’obertura d'una famosa cadena de "fast food" halal a Terrassa