Els Mossos d'Esquadra han detingut un home que, en pocs minuts, va atracar dues dones a Terrassa, i el jutge l'ha enviat a la presó.
La policia catalana ha informat aquest divendres que el primer dels robatoris es va produir cap a les 13.00 hores del 30 de març passat en un caixer automàtic, quan l'home, de 50 anys i de nacionalitat espanyola, va agafar pel coll una dona que estava retirant diners i la va obligar que li lliurés 90 euros. Poc després, i molt a prop del lloc d'aquest robatori, va intentar atracar una altra dona, però va ser descobert per una unitat del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) que estava atenent la primera víctima i un dels sanitari va retenir l'home fins a l'arribada de la policia.
Després de passar a disposició judicial, l'home va ingressar a la presó acusat d'un delicte de robatori amb violència i intimidació i d'un altre en grau de temptativa.
ARA A PORTADA
Publicat el
03 d’abril de 2020 a
les 11:06
Notícies recomenades
-
Terrassa
El govern municipal presentarà en audiència pública el pressupost per al 2027
-
Terrassa
Els Castellers de Terrassa descarreguen tres construccions de set al Concurs de Castells
-
Terrassa
El Mental Fest torna a la Plaça Vella per reivindicar una salut mental lliure d’estigmes
-
Terrassa
Comencen les obres per millorar el vial lateral de la plaça de Salvador Espriu
-
Terrassa
Restablerta la circulació de la línia Barcelona-Vallès de Ferrocarrils
-
Terrassa
Terrassa, en risc molt alt de pluges torrencials fins a les 14 hores