Des de l'Ajuntament de Terrassa s'han distribuït al llarg dels darrers dies 22.000 mascaretes per a serveis essencials i establiments oberts al públic, de les quals aproximadament 7.000 són sanitàries. Així mateix, l'Ajuntament ha fet una primera comanda de mil mascaretes de protecció «made in Terrassa» a l'empresa terrassenca Corvi, que compta amb l'acreditació prèvia del Centre Tecnològic LEITAT per a la seva fabricació. El producte de l'empresa Corvi no és d'ús sanitari ni hospitalari, sinó que està enfocat a les necessitats de serveis públics (Protecció Civil, Policia, Neteja...) i per a activitats quotidianes o domèstiques. Aquesta remesa de mascaretes (amb teixit antiviral i resistència fins a 100 rentades) es destinarà als equips dels serveis essencials municipals perquè puguin dur a terme la seva tasca amb major seguretat.
Des del Consistori s'està treballant en un sistema per coordinar i unificar les diferents iniciatives ciutadanes en relació al subministrament i distribució de mascaretes en funció de la disponibilitat. "Aquest sistema quedarà establert i consolidat amb la màxima celeritat possible", asseguren des de l'Ajuntament. Per altra banda, s'informarà també a la ciutadania de les característiques, usos i protecció que ofereix cada tipus de mascareta.
ARA A PORTADA
Publicat el 06 d’abril de 2020 a les 11:15
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa adjudica la redacció del pla per transformar les rieres
-
Terrassa
El pòster del 3 de 10 descarregat, amb el Diari de Terrassa
-
Terrassa
Marc Ribas sacseja la cuina amb la seva nova xarcuteria: "Un lloc amb actitud gamberra, autèntica i orgullosament de pagès"
-
Terrassa
LaFACT impulsa el català i l'empoderament de les dones amb dos nous projectes intergeneracionals
-
Terrassa
Com vas viure la mort de Franco?: “Va ser com si s’hagués mort un gos”
-
Terrassa
Quan el paper va dictar el dol de tota una ciutat: "Murió el Caudillo"