Diari de Terrassa, amb col·laboració amb el cuiner i propietari del Restaurant Les Pedritxes, Kiko Parcerisas, inicia una secció per apropar a tots els amants de la cuina unes receptes per fer des de casa en aquests dies tan especials. És la cuina de confinament que proposa Kiko Parcerisas, que d'una forma amena i molt didàctica realitza diferents propostes.
Cal recordar que el Restaurant Les Pedritxes està situat a la Ctra. De Terrassa a Talamanca Km. 5,6 (CD Terrassa Hockey). El seu telèfon és el 937 303 063
Parcerisas setmanalment sorteja 2 menús per tothom qui realitzi una de les seves receptes i les pengi en el seu compte d'Instagram amb una menció a @lespedritxes.
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de maig de 2020 a
les 04:00
Notícies recomenades
-
Terrassa
El dermatòleg Ramon Grimalt carrega contra la depilació genital: "Tot són contres"
-
Terrassa
La setmana vinent s'asfaltarà el carril bici de la plaça de l'Aigua
-
Terrassa
FOTOS | Quatre plats de peix i marisc i una pizza
-
Terrassa Dues persones detingudes i una denunciada en un operatiu policial en un local de restauració de Terrassa
-
Terrassa
Assaig en remull per als Minyons de Terrassa al llac de Vallparadís
-
Terrassa
S'esperen tempestes i baixada de temperatures per divendres a Terrassa