Eduard Torres i Crusat ens va deixar el 30 d'abril a l'edat de 76 anys. El dibuixant i humorista col·laborava amb Diari de Terrassa des de la seva fundació l'abril 1977. Don Edi, com signaca el seu acudit diari, està en el record de molts lectors, amics i persones de molt diversos àmbits de la ciutat. Alguns d'ells han fet arribar caricatures, dibuixes, escrits o fotografies. Diari de Terrassa ha fet una petita selecció d'aquest record que han fet arribar des de el cor a la redacció de El Diari.
Edgar Aneas és defineix com un egarenc de tota la vida, "almenys desde fa 34 anys i esperem que uns quants més". Diu després de coneixer l'adéu de Don Edi que "el recordarem sempre. Desde petit a casa estavem subscrits a El Diari, i lo primer que veiem era el seu dibuix. Inclús un cop, a primària, vaig tenir l'honor de que ens vingués a classe, i em va fer una caricatura! També en l'hoquei l'he patit com a àrbitre. Ha marxat un gran personatge emblemàtic de la ciutat", conclou.
La Patri Fontanet ens ha fet arribar una foto amb un escrit en el que explica que aquesta imatge "es muy especial para mi. Tengo una cafetería y cada día veíamos el Diari de Terrasa y siempre pensando en los dibujos de Don Edi. Nos alegraba las mañanas viendo sus dibujos. Y este día fui al Diari de Terrassa y lo vi. Le pedí por favor una foto. Me dijo que siiii. Le dije cada día vemos sus dibujos y se puso a reír. Gracias Edi por estos años de sonrisas".
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de maig de 2020 a
les 21:54
Notícies recomenades
-
Terrassa
El govern municipal presentarà en audiència pública el pressupost per al 2027
-
Terrassa
Els Castellers de Terrassa descarreguen tres construccions de set al Concurs de Castells
-
Terrassa
El Mental Fest torna a la Plaça Vella per reivindicar una salut mental lliure d’estigmes
-
Terrassa
Comencen les obres per millorar el vial lateral de la plaça de Salvador Espriu
-
Terrassa
Restablerta la circulació de la línia Barcelona-Vallès de Ferrocarrils
-
Terrassa
Terrassa, en risc molt alt de pluges torrencials fins a les 14 hores