Aquest és el cap de setmana de la Fira Modernista i Diari de Terrassa vol que la ciutat no deixi de viure el que s'ha convertit en una festa de referència del calendari lúdic i cultural de la ciutat. S'han posat en marxa moltes iniciatives per viure virtualment la festa.
Diari de Terrassa es vol sumar i us proposa que envieu les vostres fotografies vestits d'època per fer una gran galeria gràfica i mostrar a la ciutat com vivim individualment la Fira Modernista als nostres domicilis.
Si no us vestiu d'època aquest any, envieu-nos fotografies d'altres anys, amb el vostre nom i amb el missatge que voleu transmetre, al email visquemlafiramodernista@diarideterrassa.es i ho publicarem a la nostra web i farem una selecció de les més originals per publicar-les a la nostra edició de paper de dimarts.
El nostre diari digital, com podeu comprovar ja té la capçalera modernista i la nostra edició de paper de demà també publicarà la capçalera modernista com cada any.
Que el virus no ens faci renunciar al nostre patrimoni!
Pensa en modernista!
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de maig de 2020 a
les 17:52
Notícies recomenades
-
Terrassa
El govern municipal presentarà en audiència pública el pressupost per al 2027
-
Terrassa
Els Castellers de Terrassa descarreguen tres construccions de set al Concurs de Castells
-
Terrassa
El Mental Fest torna a la Plaça Vella per reivindicar una salut mental lliure d’estigmes
-
Terrassa
Comencen les obres per millorar el vial lateral de la plaça de Salvador Espriu
-
Terrassa
Restablerta la circulació de la línia Barcelona-Vallès de Ferrocarrils
-
Terrassa
Terrassa, en risc molt alt de pluges torrencials fins a les 14 hores