La Festa Major de Terrassa 2020 ja té cartell. Enguany, a causa de la pandèmia del coronavirus, la cita se celebrarà en forma de festa major "confinada", quelcom que reflecteix el cartell anunciador, dissenyat per Eduard Tornero. L'obra no compta amb cap il·lustració. Un fons blanc acompanya unes lletres blavoses sobre uns grafismes amb formes de colors taronja, lila, turquesa i rosa. Hi destaca, a dalt, en taronja, la paraula "confinada". "Volia fer un cartell genèric i no tan figuratiu. El grafisme és abstracte. Serveix com a toc de color que mostra el caràcter festiu de la Festa Major", explica Tornero.
Enguany, la celebració té un altre cartell, el de l'exposició d'imatgeria festiva de la cercavila de Festa Major, que es podrà visitar al Recinte Firal del 5 al 12 de juliol. Es tracta d'una obra de Carla Ramon on el protagonisme recau en el drac de Terrassa.
ARA A PORTADA
-
-
Ona Martínez, candidata d'ERC: "Les famílies de Terrassa guanyen 1.800 euros anuals menys que a Sabadell" Pilar Màrquez
-
-
Positivo Boy & Girl, botiga de barri: “Ens buscàvem la vida i anàvem a Londres per buscar producte que aquí no estava tan vist” Alejandro García
-
Estudiants nocturns a la biblioteca per a preparar les PAU: “Al matí prefereixo dormir fins tard i allargar a les nits” Arnau Fort
- Laura Massallé
- Redactora a Diari de Terrassa
Publicat el
22 de juny de 2020 a
les 13:14
Notícies recomenades
-
Terrassa
Vuit detinguts per cometre furts als autobusos de Terrassa i Barcelona
-
Terrassa
Una campanya per prevenir la venda i el consum de vàpers entre menors
-
Terrassa
Els Minyons busquen els castells de nou a la Diada del Patrimoni
-
Terrassa
El Drac de Terrassa celebra 45 anys amb una gran diada
-
Terrassa
S'obre un esvoranc a l'avinguda de Jacquard
-
Terrassa
“Tasta Barris Terrassa”: una credencial per descobrir les festes majors dels barris