La Festa Major tindrà un pressupost de 80.000 euros en lloc dels 600.000 euros habituals, segons va informar l'alcalde. Totes les activitats i concerts es podran seguir en streaming o en directe per la nova web www.festamajorterrassa.cat .
"La Festa Major Confinada serà una festa singular, diferent i especial, davant la impossibilitat de celebrar-la al carrer per l'estat d'emergència. Tots els actes seran virtuals i no presencials i les xarxes socials i Canal Terrassa seran les principals plataformes de difusió", van comentar ahir l'alcalde de Terrassa, Jordi Ballart i la regidora de Cultura, Rosa Boladeras a la presentació del programa d'actes.
L'arribada del Drac de Terrassa pel cel, els tastets musicals en les xarxes dins la campanya solidària "Terrassa vibra per l'hospital", la gran exposició de figures de cultura popular al Recinte Firal (un dels pocs actes presencials), el Jove confinat amb molts concerts i la cursa Egara Week Race ompliran de festa les llars en aquesta edició que vol mantenir l'esperit de la festa gran de la ciutat.
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de juny de 2020 a les 13:43
Notícies recomenades
-
Terrassa FGC busca maquinistes pel servei Lleida-Terrassa
-
Terrassa El secretari de Treball visita les instal·lacions de LaFACT
-
Terrassa Contenidors de càrrega lateral a Can Palet de Vista Alegre
-
Terrassa La zona blava serà gratuïta a Terrassa del 3 al 24 d’agost
-
Terrassa El CST impulsa un projecte pioner per prevenir el deteriorament cognitiu en persones amb síndrome metabòlica
-
Terrassa Comencen els treballs a la franja de baixa combustibilitat de les Fonts