Els banyistes podran refrescar-se a partir de demà a les piscines municipals de Terrassa, que obren portes amb limitacions de capacitat, mesures de desinfecció i més separació a les parcel·les de la zona de platja per mantenir la distància social.
Un total de 245 usuaris ja han comprat l'entrada per demà, primer dia de bany en una temporada marcada per la pandèmia del coronavirus, que s'allargarà fins al 6 de setembre.
"Aquesta temporada l'Ajuntament ha fet un esforç important per obrir les piscines municipals de Vallparadís, Sant Llorenç, La Maurina i Les Arenes. Primem per sobre de tot la seguretat de les persones usuàries i del personal. Per això ampliem el nombre de socorristes, de vigilants i informadors i de personal de neteja i de taquilla", ha explicat aquest matí el regidor d'Esports, Miguel Ángel Moreno en una visita prèvia a la inauguració de la temporada.
"El canvi més important és la limitació de l'aforament a 1.000 persones usuàries (500 al torn de matí i 500 al torn de tarda) per seguir les mesures de seguretat", ha destacat el tinent d'alcalde de Promoció Econòmica i Projecció de la Ciutat, Isaac Albert. "L'estiu és sinònim de piscines a Terrassa i es manté el servei però de forma diferent en aquesta temporada marcada, per desgràcia, pel coronavirus", ha afegit.
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
-
Terrassa puja al podi olímpic: la tecnologia darrere de l'històric or de Lucas Pinheiro Laura Massallé
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
Publicat el
09 de juliol de 2020 a
les 11:51
Notícies recomenades
-
Terrassa
El CET enllesteix l’estructura de la seva seu
-
Terrassa
L’avinguda del Vallès, el punt negre del trànsit a Terrassa: prop de 100 accidents en un any
-
Terrassa
El Mont Perdut és el centre al qual reduiran una línia de primer d'ESO
-
Terrassa
L’ACA actua contra l’erosió al tram final de la riera del Palau
-
Terrassa
Aquests són els dos punts de Terrassa amb més avisos per la processionària
-
Terrassa
L’Ajuntament treu bona nota garantint l’accés a la informació