El nou conseller d'Interior, el terrassenc Miquel Sàmper, ha continuat la ronda de contactes que està mantenint amb diferents organismes que depenen del seu departament i s'ha reunit amb responsables de Protecció Civil, el Servei Català de Trànsit (SCT), el Telèfon d'emergències 112 i l'Administració de la Seguretat.
Segons un comunicat d'Interior, durant la trobada Sàmper ha animat el gabinet de direcció de la conselleria a seguir treballant per oferir el millor servei possible a la ciutadania en relació a la gestió de la seguretat i les emergències a Catalunya.
Hi han assistit, entre d'altres, la directora general de Protecció Civil, Isabel Ferrer; el director de l'SCT, Juli Gendrau; el director general de la Direcció General de l'Administració de la Seguretat, Jordi Jardí, i el director del Centre d'Atenció i Gestió de Trucades d'Urgències 112, Joan Delort. Sàmper va assumir el càrrec la setmana passada.
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de setembre de 2020 a
les 20:13
Notícies recomenades
-
Terrassa
El govern municipal presentarà en audiència pública el pressupost per al 2027
-
Terrassa
Els Castellers de Terrassa descarreguen tres construccions de set al Concurs de Castells
-
Terrassa
El Mental Fest torna a la Plaça Vella per reivindicar una salut mental lliure d’estigmes
-
Terrassa
Comencen les obres per millorar el vial lateral de la plaça de Salvador Espriu
-
Terrassa
Restablerta la circulació de la línia Barcelona-Vallès de Ferrocarrils
-
Terrassa
Terrassa, en risc molt alt de pluges torrencials fins a les 14 hores