Les últimes dades de la pandèmia de la Covid-19 a Catalunya no són bones. Tampoc a Terrassa. L'índex de risc de rebrot (EPG) segueix sent molt alt a Catalunya i es situava ahir, divendres, en 204,8, mentre que a Terrassa és de 229,6 (molt alt).
A Catalunya, dijous (últim dia del qual es tenien dades al tancament d'aquesta edició) es van registrar 1.179 nous positius i es va comunicar una nova defunció. Ahir al matí hi havia 772 persones ingressades per Covid-19, de les quals 137 eren a l'UCI.
A Terrassa, els casos diagnosticats amb PCR els últims set dies són 278 (563 els últims catorze dies). La incidència acumulada de diagnosticats els últims catorze dies per cada 100.000 habitants és de 238.94.
Els centres hospitalaris de Terrassa tenien ahir ingressats 60 pacients diagnosticats amb Covid-19 (nou a l'UCI). MútuaTerrassa informava el migdia que tenia quatre pacients Covid a l'UCI i 28 a planta d'hospitalització. Al Consorci Sanitari de Terrassa (CST), les dades d'ahir eren les següents: 23 pacients amb coronavirus a planta i 5 a l'UCI.
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de setembre de 2020 a les 21:13
Notícies recomenades
-
Terrassa Junts es defensa de les crítiques d'Esquerra i reitera el suport als drets humans i a Palestina
-
Terrassa MútuaTerrassa impulsa la Setmana Mundial de la Lactància Materna amb activitats a les biblioteques i centres de salut
-
Terrassa El Bitxo del Torrent Mitger celebra 40 anys amb 40 enceses a la Trobada de Bestiari de Can Roca
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa celebren “El Vespreig Minyó” amb la presentació de la nova samarreta
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford
-
Terrassa Biblioteques Sense Fronteres pels drets de les dones a Terrassa