Avalat per més de 85 anys d’experiència, el Club Natació Terrassa esdevé un referent a la ciutat quant a oferta esportiva, la més extensa i variada de la ciutat i al millor preu. És moment de gaudir de les 9 piscines de què disposa el club, en les quals és possible beneficiar-se dels nombrosos efectes positius que té l’activitat dins de l’aigua per a la salut.
El club, però, és molt més que làmina aquàtica. Comptem amb una àmplia graella d’activitats dirigides, que aplega més de 200 classes setmanals incloses en la quota. Es tracta d’un menú divers i adient per a totes les edats i condicions físiques. Bodycombat, indoorwalking, zumba, ciclisme indoor, CNT Core, aquagym, ioga, pilates, tonificació prepart, hipopressius, etc. I si vols tutela i assessorament, prova el nostre servei d’entrenament personal.
A més, disposem de maquinària de fitness d’última generació. Cintes de córrer, el•líptiques, màquines de rem, escales i bicicletes que incorporen els darrers avenços tecnològics, així com un espai de treball funcional. La maquinària compta amb connexió a internet i permet nombroses modalitats d’entrenament. L’activitat física es complementa amb l’Àrea de Salut i Benestar, que aplega el gabinet medicoesportiu i els serveis d’osteopatia i fisioteràpia.
Comptes, doncs, amb una oferta ben completa amb una finalitat comuna: la recerca del benestar per la via de l’esport, la diversió o el relax.
Club Natació Terrassa Àrea Olímpica
Avinguda Abat Marcet, s/n
Telèfon: 93 735 26 26
cnt@clubnatacioterrassa.cat
www.clubnatacioterrassa.cat
Club Natació Terrassa Pla del Bon Aire
Carrer Sabadell, s/n
Telèfon: 93 735 24 25
cntbonaire@clubnatacioterrassa.cat
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de setembre de 2020 a
les 04:00
Notícies recomenades
-
Terrassa
VÍDEO | Una escena gravada a Terrassa es fa viral i reobre el debat sobre el racisme: "Ves al teu país"
-
Terrassa
FOTOS | Passió per la gastronomia
-
Terrassa
Terrassa elaborarà un nou pla d’actuació en l’àmbit de la discapacitat
-
Terrassa
Alerta pel temporal: la pluja i el vent guanyaran força en les pròximes hores
-
Terrassa
Els Minyons de Terrassa reprenen la temporada amb castells de vuit a Lloret de Mar
-
Terrassa
Manel Espinosa: "Busquem els últims afectats pel Càrtel de Cotxes: el temps s’acaba"