El comitè del Pla d'Emergències de Protecció Civil (Procicat) de Catalunya ha aprovat avui tancar tots els bars i restaurants de la comunitat durant 15 dies, reduir l'aforament dels centres comercials al 30% i el dels gimnasos al 50% per intentar contenir l'avanç de l'epidèmia de Covid.
El Govern català ha convocat per a les 13.30 hores d'avui una roda de premsa per informar d'aquestes noves mesures restrictives, que també inclouen deixar de fer classes presencials a les universitats i suspendre durant dues setmanes totes les competicions esportives catalanes -federades, escolars o privades- per tallar l'escalada dels contagis. La situació epidèmica a Catalunya s'ha agreujat avui amb la suma en les últimes 24 hores de 1.620 nous contagis, 23 morts i 40 nous hospitalitzats, de manera que ja són en total 1.024 pacients de Covid-19 ingressats, 189 d'ells a l'UCI, 17 més que ahir, el mateix nombre que hi havia el 26 de maig.
ARA A PORTADA
-
Terrassa Cancel·lacions i nous horaris l'últim dia de la Festa Major per esquivar la calor intensa Pilar Màrquez
-
Terrassa Un nou dispositiu del Pla Kanpai contra la multireincidència es tanca amb 4 detinguts i 191 identificats a Terrassa Redacció
-
Terrassa Alerta vermella a Terrassa: l'onada de calor amenaça amb batre rècords històrics Joan Muñoz | Arnau Fort
-
-
Publicat el
14 d’octubre de 2020 a
les 15:29
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa activa el Pla d’Emergència Municipal pel risc extrem d’incendis i l’episodi de calor intensa
-
Terrassa VÍDEO | L'incendi de Sentmenat segueix actiu i els Bombers centren esforços per evitar que afecti el Farell
-
Terrassa
Els nous protocols de Festa Major aproven amb nota
-
Terrassa
Els Punts Liles i + atén 1.283 persones durant la Festa Major
-
Terrassa
Terrassa, en Pla Alfa 4 per risc d’incendis: les restriccions ja són aquí
-
Terrassa
La Generalitat adjudica la construcció de 119 habitatges de lloguer assequible a Terrassa