Igual que el comerç minorista, el servei de menjar per emportar de bars i restaurants, i el sector recreatiu, el toc de queda implantat pel Govern determina que les activitats esportives-inclosos els gimnasos- han d'acabar a les 9 de la nit. En funció d'aquesta mesura, la major part de les entitats esportives locals han redissenyat els seus horaris d'entrenament, que és habitual que tinguin lloc precisament a partir d'aquest horari.
En la compareixença d'ahir, l'alcalde Ballart va manifestar que demanaria al Govern català, a través d'una carta, flexibilitzar aquesta mesura, per tal d'ampliar l'horari de finalització de les activitats esportives de les 9 a les 10 de la nit, igual que ja ocorre amb el sector cultural. "En les darreres hores, molts clubs de la ciutat ens han demanat aquesta flexibilització horària, que si no es dona pot posar en risc la supervivència de clubs petits", va dir. Ballart va anunciar que la missiva la dirigiria ahir mateix a la consellera de la Presidència, Meritxell Budó.
Claredat
L'alcalde de Terrassa va demanar precisament a Budó "claredat i no confondre la ciutadania" en les mesures que el Govern de la Generalitat posa sobre la taula per tal de frenar l'expansió del coronavirus.
Ballart va respondre així a la proposta que ahir llançava la consellera de la Presidència sobre la possibilitat d'implantar un confinament domiciliari a Catalunya només durant els caps de setmana.
ARA A PORTADA
Publicat el
26 d’octubre de 2020 a
les 21:19
Notícies recomenades
-
Terrassa
L’Espai Vapor, capital de l’escena independent
-
Terrassa
Terrassa es bolca al carrer en una Festa Major massiva
-
Terrassa
Serrallonga torna a saquejar Terrassa amb humor, sàtira i trabucs
-
Terrassa
La plaça de Didó es consagra com la gran discoteca de Festa Major de Terrassa
-
Terrassa
Una cursa de cambrers amb molt nivell
-
Terrassa
Centenars d’espectadors connecten amb la Moguda Rock