ARA A PORTADA
Publicat el
29 d’octubre de 2020 a
les 04:00
Els regidors Marc Armengol i Eva Candela també van abordar altres com la concessió del servei d'autobusos sobre la que el govern municipal preveu fer una pròrroga d'un any més (durant 2021) i després obrir un contracte de serveis per un període de cinc anys. Armengol va criticar l'opció del contracte de serveis. "Això contradiu el programa electoral de TxT de Ballart que era municipalitzar el servei (també el menjador escolar) i que, ara, ja s'ha descartat". El regidor socialista va qüestionar la nova fórmula. "Un contracte de serveis fa assumir tot el risc a l'Ajuntament i tindrà un sobrecost per la ciutadania. I tot per culpa del joc electoralista d'ERC-MES i JxT". A banda d'aquest assumpte, altres de molta actualitat com la crisi sanitària. La regidora Eva Candela va donar tot el suport als professionals sanitaris que ja han denunciat que estan esgotats. La política va demanar més recursos per l'atenció primària i un pacte de Salut. Per altra banda, el PSC sol·licitarà la celebració de plens de l'estat de la ciutat i un reconeixement a la memòria histórica, entre altres.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
La nova edició de la "Baumann Connexions" analitzarà els reptes i les realitats de la joventut actual: "Què significa ser jove avui?"
-
Terrassa
Una famosa cadena de "fast food" halal obrirà a Terrassa: menjar a un euro el dia de l'obertura?
-
Terrassa
El ple avala el bosc urbà al portal de Sant Roc, però el govern el vol al parc dels Catalans
-
Terrassa
Doble cita per a Minyons de Terrassa: visiten Calella i preparen grans castells per la Mercè
-
Terrassa
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: "Ens van insultar pel simple fet de cantar en català"
-
Terrassa
La riuada del 1962, ara amb noms i cognoms: "La voluntat és dignificar cada víctima i reparar a les famílies"