El cementiri municipal viu un matí de Tots Sants que res té a veure amb l'alta afluència de visitants registrada en un mateix dia com avui, 1 de novembre, d'altres anys. Les restriccions en la mobilitat imposades per frenar la pandèmia sembla que han fet desistir molts egarencs d'acostar-se aquest diumenge massivament al recinte, on les mesures anti-Covid marquen que el temps màxim d'estada és d'una hora i que l'ocupació de les instal·lacions no pot superar les 2 mil persones, una xifra que ni de lluny s'ha assolit aquest matí.
Amb tot, terrassencs i persones arribades de poblacions veïnes recorden i porten flors a aquesta hora als seus difunts. Tot i el confinament municipal, avui les visites als cementiris estan permeses si aquests es troben dins la mateixa comarca del lloc de residència.
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de novembre de 2020 a
les 12:14
Notícies recomenades
-
Terrassa
Centenars de banyistes a les piscines de Vallparadís el primer dia de la temporada
-
Terrassa
Els Minyons de Terrassa completen una sòlida actuació de vuit pisos a Cornellà
-
Terrassa
Enxampat 'in fraganti' el presumpte autor de diversos incendis a Terrassa
-
Terrassa
Dues generacions es miren de tu a tu a Terrassa per esborrar els prejudicis de l'edatisme
-
Terrassa
MútuaTerrassa posa el focus en les patologies dermatològiques més freqüents a l’Atenció Primària
-
Terrassa
Els Diables de Sant Pere Nord porten la seva batucada fins a Portugal