L'Església Evangèlica Unida de Terrassa (avinguda de Béjar, 299) acull demà i dissabte per sisè any consecutiu la Cimera Global de Lideratge GLS (The Global Leadership Summit). Es desenvoluparà al seu auditori i aquesta sisena edició serà "on line" i retransmesa en streaming. Com a novetat, hi haurà una conferència en directe de Pere Rosales, CEO, fundador d'Inusual, assessor de Desenvolupament Professional i Organitzatiu, coach executiu, i autor dels best-sellers "Estratègia digital" i "El líder Inusual". La seva conferència porta per títol "Si no canvies, et canvien".
El primer dia, demà, es farà un acte de dues hores (estava previst celebrar-se al Teatre Principal) amb benvinguda de l'alcalde, Jordi Ballart, als prop de 300 congressistes de tot l'Estat. També hi haurà una performance artístic-musical i la ponència magistral de T.D. Jakes, pastor sènior de The Potter's House. T.D. Jakes té una inclinació a interrompre l'statu quo. És un dels usuaris més reconeguts a escala mundial en el món dels negocis, l'educació, el cinema i l'entreteniment. Amb un enfocament seriós, Jakes ha estat capaç d'arribar a milions de persones de totes les procedències socioeconòmiques, races, nacionalitats i credos.
La segona jornada, dissabte, contempla tot un seguit de conferències de 9,30 a 18 h, i la participació del pintor i poeta Antonio Soto, que hi serà a l'auditori de l'Església Evangèlica Unida de Terrassa tot el dia creant un quadre amb el millor de la cimera, i amb una reflexió final.
Es tracta, en definitiva, de dos dies d'experiència de formació juntament amb altres líders en àmbits com l'educació, l'empresa i la política, entre d'altres. La Global Leadership Summit està organitzada en l'àmbit mundial per la Global Leadership Network. A Terrassa, la cimera l'organitza la Fundació Privada Goel i l'Església Evangèlica Unida.
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de novembre de 2020 a les 21:03
Notícies recomenades
-
Terrassa Illa considera la B-40 un projecte estratègic
-
Terrassa El PP demana auditories externes a la contractació pública de l'Ajuntament
-
Terrassa Engega l’última fase de les obres d'asfaltatge al carrer Cadis
-
Terrassa Els veïns d'Arquimedes: “El projecte previst és bonic, però no resol el problema de fons”
-
Terrassa “El que no voldria amb aquest orgull és adormir-me. Queda feina per fer”
-
Terrassa Així serà el carrer d'Arquimedes: "Un eix verd i pacificat"