Pel que es veu, només els coloms semblen contents de disposar d'un abeurador a l'abast del pic. Els coloms, i alguns gossos que aprofiten un descuit dels seus amos per a donar llepades en el toll. Però ni els veïns ni els vianants comprenen què passa en aquestes canonades del carrer de Joaquim de Paz, en el Centre, de les quals raja aigua al carrer des de fa uns quants dies.
Segons veïns de la zona, la fuita d'aigua es va iniciar fa més d'una setmana. Uns altres asseguren que un operari va intentar arreglar dies enrere l'avaria, però el líquid no para de sortir. Ahir a la tarda la fuita continuava.
El bassal neix entre els números 62 i 64 del carrer de Joaquim de Paz, a pocs metres de la cantonada amb el carrer de García Humet. Residents en la zona asseguren que han alertat diverses vegades l'Ajuntament i es lamenten de la quantitat de litres d'aigua perduts.
ARA A PORTADA
-
Terrassa El mapa de les 25 xemeneies de Terrassa: "Deixaven la ciutat plena de volves de sutge" Pilar Màrquez
-
-
Terrassa Estrenat el nou mural a l'Antic Poble de Sant Pere: "Ens hauria agradat que fos el primer" Joan Muñoz
-
-
Terrassa El PSC demana explicacions pels convenis de l’Ajuntament amb una entitat investigada per presumpte frau fiscal Arnau Fort
Publicat el
25 de novembre de 2020 a
les 21:02
Notícies recomenades
-
Terrassa
MútuaTerrassa aborda la protecció clínica a totes les edats: "L'objectiu és promoure una atenció segura durant tota la vida"
-
Terrassa
Terrassa obrirà el Centre de Gestió de la Mobilitat durant la Setmana Europea de la Mobilitat
-
Terrassa
La cultura popular pren la Plaça Vella en homenatge a Pau Casals: "Volem posar la música de cobla en un lloc distingit"
-
Terrassa
L’Escola Pia transformarà el recinte històric per unir Secundària i Batxillerat
-
Terrassa
Marc Ribas abaixa la persiana a Barcelona: un dels seus projectes tanca abans d'arribar a l'any
-
Terrassa
Sense el MNACTEC ni la Masia Freixa, el turisme a Terrassa cau un 62%