El Gremi d'Hostaleria de Terrassa, Món Terrassa i els Premis Vinari dels vermuts catalans van presentar ahir la primera Ruta del Vermut a Terrassa, que es farà del 4 al 20 de desembre. La presentació va tenir lloc a l'Hotel Don Cándido.
La Ruta del Vermut proposa un recorregut pers reconeguts bars i restaurants de Terrassa i comarca per descobrir els guanyadors de l'edició 2020 del concurs dels vermuts Premis Vinari. "Compta amb un munt de propostes gastronòmiques dels mateixos restaurants en format tapa i vermut on es podran degustar a preus populars", diuen els organitzadors. El recorregut té el suport de l'Ajuntament de Terrassa, el Gremi d'Hostaleria de Terrassa i comarca, la Cambra de Comerç i Sanmy-Geiser, i la col·laboració de l'Hotel Don Cándido.
Els locals que participen en la campanya són: El Dot (millor local per a fer el vermut de l'edició dels Premis Vinari 2020 de Terrassa), el Casal de Cultura de Vacarisses, els tres locals del Cafè Central, Santa Cereza, Epicentre, Nou Gaudí, Sa illa, Zurito i l'Hotel Don Cándido. A la presentació, Ester Bachs, la directora del concurs dels Premis Vinari, va recordar que el vermut és més que una beguda, "és tota una cultura i una forma de vida".
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de desembre de 2020 a les 21:17
Notícies recomenades
-
Terrassa
24 entitats ompliran la Plaça Vella per la 9a Fira d’Entitats de Salut
-
Terrassa
Reche valora l’èxit del control “in situ” als menjadors escolars
-
Terrassa
Terrassa participa a la Setmana Europea de Prevenció de Residus amb tres activitats
-
Terrassa
ERC reclama reactivar el Pacte de Salut i exigeix a la Generalitat complir els equipaments acordats el 2023
-
Terrassa
Deu places més a l’Andana durant les onades de fred
-
Terrassa
Comencen les obres de millora del paviment del carrer de Colom entre Bages i la carretera de Montcada