Fins i tot treuen a passejar gallines i galls pel carrer. Veïns i comerciants d'una zona del Centre es queixen de l'actitud incívica d'un grup d'individus que habiten una casa okupada. Denuncien crits a hores intempestives, brutícia, sensació d'inseguretat al carrer del Nord.
"De nit se senten els crits de baralles entre ells i molts nens que van a escola se senten intimidats quan caminen pel carrer", explica una veïna, indignada per una situació que es repeteix des de fa molt temps en un sector determinat, al carrer del Nord i la de la Societat.
Segons residents en la zona, en aquest àmbit del Centre hi ha un edifici okupado des de fa un parell d'anys. L'immoble és grandiós, de planta baixa i dues plantes superiors. La seva porta d'entrada està sempre oberta. "No sabem quanta gent viu aquí, però he vist a desenes de persones passar", assegura un testimoni.
El veïnat es queixa de la brutícia, dels abocaments de residus. "Aquest sector s'ha degradat molt", lamenta un comerciant.
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
04 de desembre de 2020 a
les 20:02
Notícies recomenades
-
Terrassa
L’Espai Vapor, capital de l’escena independent
-
Terrassa
Terrassa es bolca al carrer en una Festa Major massiva
-
Terrassa
Serrallonga torna a saquejar Terrassa amb humor, sàtira i trabucs
-
Terrassa
La plaça de Didó es consagra com la gran discoteca de Festa Major de Terrassa
-
Terrassa
Una cursa de cambrers amb molt nivell
-
Terrassa
Centenars d’espectadors connecten amb la Moguda Rock