Professionals del Banc de Sang i Teixits de Catalunya han iniciat aquest matí i fins a les sis de la tarda un nou cribratge intensiu a Parc Vallès. Aquesta actuació preventiva va dirigida a totes aquelles persones asimptomàtiques majors de 12 anys que, de manera voluntària i gratuïta, vulguin fer-se la prova PCR. És important que tothom porti la targeta sanitària per facilitar el tràmit. En les primeres hores de funcionament no hi ha hagut cues.
El Departament de Salut, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Terrassa, el Servei de Vigilància Epidemiològica del Vallès, el Banc de Sang i Teixits, la Creu Roja i Parc Vallès de Terrassa han promogut aquest cribratge amb la finalitat de frenar l'expansió del virus de la Covid-19 i trencar les possibles cadenes de transmissió comunitària.
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de desembre de 2020 a les 10:31
Notícies recomenades
-
Terrassa Junts es defensa de les crítiques d'Esquerra i reitera el suport als drets humans i a Palestina
-
Terrassa MútuaTerrassa impulsa la Setmana Mundial de la Lactància Materna amb activitats a les biblioteques i centres de salut
-
Terrassa El Bitxo del Torrent Mitger celebra 40 anys amb 40 enceses a la Trobada de Bestiari de Can Roca
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa celebren “El Vespreig Minyó” amb la presentació de la nova samarreta
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford
-
Terrassa Biblioteques Sense Fronteres pels drets de les dones a Terrassa