ARA A PORTADA
Publicat el
02 de gener de 2021 a
les 04:00
"El món de la muntanya és social, cultural i esportiu", comenta Xavier Bussom. El CET treballa per ser reconeguda com a entitat d'utilitat pública, "per potenciar les activitats socials com un valor afegit de l'entitat. Perquè la muntanya aporta moltes coses bones, també en l'àmbit social". Fa temps que el Centre Excursionista treballa aquest vessant "amb els esplais de la ciutat i amb serveis socials perquè ens enviïn nens i nenes a fer muntanya i a practicar escalada, independentment de la seva situació econòmica". El 2020, les colònies d'estiu es van fer a mig gas i "el 2021 esperem poder fer-les amb normalitat, també casals d'estiu i activitats extraescolars". El CET vol atraure nous socis amb noves activitats i potenciar també el seu perfil com a entitat sense afany de lucre.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Apareix un nou esvoranc a Sant Pere Nord
-
Terrassa
Un carnet perquè els adolescents de Terrassa accedeixin a activitats gratuïtes durant l'estiu
-
Terrassa
Els canvis a Minyons funcionen: segon 3 de 9 amb folre de la temporada i el primer 7 de 8 dels últims quatre anys
-
Terrassa
Saps on és... la placa que evoca un concert històric
-
Terrassa
El protagonista de l'anunci d'Estrella Damm és de Terrassa
-
Terrassa
“Tenim moltíssima sort d’engranar tot l’itinerari formatiu”