Ja hi ha sentència per a dos dels detinguts en l'agressió, dissabte passat, a dos policies municipals de Matadepera, quan els agents tractaven de desallotjar una festa que se celebrava en una casa de la plaça de les Acàcies del municipi. Després de celebrar-se un judici ràpid, als dos detinguts se'ls ha interposat una pena de quatre mesos de presó a cadascú.
D'altra banda, la Policia Local de Matadepera ha informat que s'han detingut dues persones més per haver participat presumptament en l'agressió als agents, que van resultar ferits i van haver de ser traslladats a l'hospital. Aquest matí s'està celebrant el judici ràpid d'aquests dos altres detinguts.
Dissabte passat, una vintena de joves participaven en una festa en una casa de la plaça de les Acàcies, provocant sorolls i violant les normes de contenció del coronavirus. Davant del requeriment policial perquè aturessin la celebració, s'hi van negar i van tractar d'escapar de l'habitatge. En els fets, dos agents van resultar ferits.
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de gener de 2021 a
les 13:21
Notícies recomenades
-
Terrassa
Bar Culla, 85 anys fent barri rere la barra: "Si un dia no ve algun client et preguntes què els ha passat"
-
Terrassa
El dermatòleg Ramon Grimalt carrega contra la depilació genital: "Tot són contres"
-
Terrassa
La setmana vinent s'asfaltarà el carril bici de la plaça de l'Aigua
-
Terrassa
El Vallès Occidental, la comarca amb més avisos al 112 per la tempesta
-
Terrassa
Dilluns comencen a asfaltar l'avinguda de l'Abat Marcet
-
Terrassa
FOTOS | Quatre plats de peix i marisc i una pizza