ARA A PORTADA
Publicat el
06 de febrer de 2021 a
les 04:00
La Policia Municipal de Terrassa va denunciar el dijous quinze ciutadans per incompliment de les mesures sanitàries. Onze sancions es van interposar a persones que es van saltar el confinament nocturn.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa promou una campanya per no donar menjar als coloms i frenar la sobre població
-
Terrassa
Millora del paviment a la rambla de Francesc Macià
-
Terrassa
Aquestes són les activitats programades per a la festa major del barri de Vallparadís
-
Terrassa
VÍDEO | Converses entre premiats que no haurieu imaginat: Berta Abellan i Francesc Mauri
-
Terrassa
VÍDEO | Converses entre premiats que no haurieu imaginat: Xavier Álvarez, Sonia López i Albert Bermúdez
-
Terrassa
VÍDEO | Converses entre premiats que no haurieu imaginat: Esther Lao i Carmen Mas